Klachtenprocedure

Ben je niet helemaal tevreden over de service van Huurstunt? Wat vervelend! We willen graag samen met jou kijken of er een oplossing mogelijk is voor jouw klacht. Volg hiervoor de klachtenprocedure, zodat de klacht gelijk goed opgepakt kan worden. De klachtenprocedure van Huurstunt werkt als volgt:

Stap 1.

Geef je klacht door via het contactformulier. Geef in het formulier aan dat het om een klacht gaat en leg ons zo uitgebreid mogelijk uit waarom je ontevreden bent. Dit helpt ons om je te begrijpen en snel een passende oplossing te bieden. Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail van je klacht.

Stap 2.

De klantenservice van Huurstunt zal de klacht op werkdagen binnen 24 uur in behandeling nemen. Vaak kun je binnen diezelfde tijd ook een inhoudelijke reactie verwachten. Betreft het een ingewikkelde klacht, dan kan deze iets meer tijd in beslag nemen. We vragen om je begrip hiervoor.

Stap 3.

We gaan het gesprek aan en hopen de klacht naar volle tevredenheid op te lossen. Mocht dit jouw inziens niet gelukt zijn, dan kun je terecht bij de Europese Commissie. Zij bieden een ODR waar bemiddeld wordt om klachten op te lossen.