Heb je besloten je Premium Account bij Huurstunt op te zeggen en wil je weten hoe dit precies werkt? Hieronder vind je een duidelijke uitleg over het opzegproces en belangrijke informatie over achteraf betalen bij Huurstunt.
Je Premium Account opzeggen is altijd gratis en dat doe je met onderstaande stappen:
Je abonnement opzeggen is op deze manier gemakkelijk zelf te regelen. Probeer jij een Premium Account eerst veertien dagen gratis uit? Dan kun je in deze periode je abonnement annuleren. Dit doe je op dezelfde manier als je abonnement opzeggen.
Bij Huurstunt betaal je altijd achteraf. Dit betekent dat je na het opzeggen van je Premium Account nog een laatste incasso kunt ontvangen. Deze laatste incasso dekt de periode tot het einde van je huidige betaalperiode.
Wanneer je een Premium Account aanmaakt bij Huurstunt, begin je met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bijvoorbeeld, als je een account aanmaakt op 15 januari, loopt je gratis proefperiode tot 29 januari.
Vanaf 29 januari start dan de betaalde periode, die loopt tot de volgende factuurdatum (bijvoorbeeld 29 februari). Als je je abonnement opzegt tijdens deze betalingsperiode (bijvoorbeeld op 13 februari), dan ontvang je aan het eind van februari nog een laatste incasso voor de gebruikte periode in februari. Je account wordt na deze datum omgezet naar een gratis account.
Heb jij al opgezegd en heb je alsnog een afschrift en/of betalingsherinnering ontvangen? Op je afschrift kun je altijd zien voor welke periode de betaling is. Heb jij na je opzegging nog een afschrift ontvangen? Dan is de kans groot dat dit het laatste incasso is voor de laatste betalingsperiode.
Wil jij je Premium Account opzeggen, en heb je op deze pagina niet gevonden wat je zocht? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan via de volgende kanalen:
Heb je geen toegang tot het internet of ervaar je moeilijkheden met het opzeggen via de website van Huurstunt? Je kunt je opzegging ook per brief aan ons doorgeven. Stuur een (aangetekende) brief naar:
Huurstunt.nl
Postbus 9513
9703 LM Groningen
Vergeet hierbij niet om de klantgegevens door te geven, zoals het debiteurennummer (te vinden op de afschrijving van je bankrekening), je naam en adres.