Huurstunt is een woningplatform waar huurders en verhuurders bij elkaar gebracht worden. Dankzij handige functionaliteiten wordt het zoeken naar een huurwoning makkelijker en doordat Huurstunt elke dag nieuw aanbod plaatst, vind je snel een geschikte huurwoning.
support@huurstunt.nl
Stuur ons een bericht
Begin met chatten
Bij vragen over een huurwoning kan je contact opnemen met de aanbieder van de woning. Voor overige vragen kan je bellen naar:
085 - 130 53 31Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 16:00 uur. Op feestdagen zijn we gesloten.
Is een handelsnaam van Adivare B.V.
Postbus 9513, 9703 LM, Groningen
Koldingweg 7B, 9723HL, Groningen
(geen bezoekadres)
04086158
8199.02.676.B.01
Ondanks dat Huurstunt er alles aan doet om de gebruikers iedere dag weer naar volle tevredenheid te helpen, kan het
voorkomen dat sommige dingen niet helemaal duidelijk zijn. Niet erg, we helpen je natuurlijk graag. Heb je vragen over
het huren of verhuren van een woning en wil je hier graag wat meer informatie over? Stuur ons een bericht via onze vele
kanalen en we helpen je snel aan het juiste antwoord.
In veel gevallen kun je het antwoord op je vraag vinden op de veelgestelde vragen pagina van
Huurstunt. We hebben op die pagina alle vragen die we vaak krijgen verzameld, zodat mensen snel een antwoord kunnen
krijgen. Mocht jouw vraag hier niet bij staan, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Huurstunt.
Bij Huurstunt willen we je graag op een manier helpen die bij jou past. Daarom hebben we verschillende manieren om in
contact te komen met jou. Of je nu liever met ons chat, mailt of ons een berichtje stuurt via onze sociale media, het
kan bij Huurstunt allemaal.
Als je snel antwoord wil op een vraag over Huurstunt, dan kun je op werkdagen het beste contact opnemen via de chat. Je
krijgt binnen enkele minuten een medewerker van Huurstunt te spreken die je op weg zal helpen. De chat is beschikbaar
van maandag tot en met vrijdag, tussen 8:00 en 16:30 uur. Buiten deze tijden, kun je gebruikmaken van het
contactformulier en onze sociale media.
Huurstunt is actief op Facebook, Twitter en Instagram, maar als je contact wil met een medewerker van Huurstunt, kun je
het beste contact opnemen via Facebook. Dit is de snelste manier en zo kunnen we je snel op weg helpen. Let op: via
Facebook kunnen wij geen vragen over facturen en andere persoonlijke gegevens beantwoorden. Dit doen we niet om zo de
privacy van onze gebruikers te waarborgen.
Als je vragen hebt over je account, betalingen of andere persoonlijke zaken, dan kun je het beste contact met Huurstunt
opnemen via het contactformulier of ons e-mailadres. We kunnen je accountgegevens er dan snel bij pakken, zodat we je
vragen goed kunnen beantwoorden. Deze e-mails beantwoorden we op werkdagen vaak nog dezelfde dag, maar in ieder geval
binnen 48 uur.
Heb je een huurwoning gezien en wil je graag wat extra informatie? De verhuurder bepaalt de huurvoorwaarden en regelt
zelf de bezichtigingen. We kunnen je daarom niet helpen met vragen over specifieke woningen. Daarvoor kun je contact
opnemen met de verhuurder door gebruik te maken van een Premium Account op Huurstunt. Je upgradet je account eenvoudig
via de instellingen van je account. Heb je vragen over het upgraden van je account, dan kun je contact opnemen met de
klantenservice van Huurstunt. We helpen je graag.
Bij Huurstunt staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. We horen het daarom ook graag als iets niet helemaal verloopt
zoals je vooraf had verwacht. We nemen naar aanleiding van je opmerking of klacht snel contact met je op. Op werkdagen
antwoorden we vaak al dezelfde dag.